PIN IT

tirsdag den 12. februar 2013

endnu flere bestillingskort....

Jeg synes jeg har travlt i øjeblikket med at lave bestillingskort, det er dejligt at få nogle af disse kolde vinterdage/aftener til at gå med lidt kreativt.
Endnu et fodboldkort og et kobberbryllyp, hvor jeg lavede et mappekort.

I feel a little busy at the moment making card orders, its nice to be creative on these cold winther days / evenings. Yet another football card and an aniversary celebration of marriage for 12½ years, I made this card a bit different.



 Ønsker alle en dejlig dag :)
Wish you all a wonderful day :)

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er de flotte, og smart med det mappekort. Må man spørge hvilke mål det har?

Annette sagde ...

Super flotte kort du igen har lavet. Det er da dejligt at du har noget at lave på disse kolde aftener. Hvis vejret er sådan nogenlunde når jeg har fri, køre jeg forbi din postkasse på vejen hjem.

Gitte sagde ...

Skønne kort.