PIN IT

søndag den 17. marts 2013

Forårsfarver....

Jeg længes efter foråret... for en lille stund var der et glimt af forår for ca. 10 dage siden og nu hvor jeg sidder og kigger ud af vinduet, ja så blæser det koldt og der ligger sne !!!

Mit kort her er inspireret af forårsfarver og farverne valgte jeg fra den lille sommerfugl. Jeg har forsøgt at blende copic farverne ind i hinanden, det er ikke farver der hører til den samme katagori.
Hvad synes du ? Kan farverne bruges på denne måde ?

I long for spring... for a little while there was a glimse of spring 10 days ago and now looking out of my window, its pretty windy, cold and snowy!!

My card was inspiret by spring and the colours I choose from the little butterfly. I have tried to blend different colours into each other not colours in the same range.
What do you think ? Did I manage to pull it off ?

Jeg ønsker jer alle en god søndag og håber at snestormen bliver væk ;)

I wish you all a Happy Sunday and wish that the snow storm in Denmark stays away ;)

14 kommentarer:

Maritha sagde ...

Åhhh så fint....klart du lyckades. Kortet är ju jättefint. :) ♥

Mitt vattenmärke fr teddybo har nån av datorsnillena där gjort åt mig :)

Ha en skön söndag min vän
Knus/kram

karen sagde ...

Very pretty, love the image, hugs, Karenx

Denise Goeldner sagde ...

lovely card and spring colours hugs xx

Kirsty-Anne Duckworth sagde ...

Hi she is gorgeous..love your colour combo and glittery bits ;0)

Sinikka sagde ...

Ett mycket fint kort. Giller att du valde grön på dina die.
Kram Sinikka

Alberto sagde ...

Hello sweetie!

wow! this card is just amazing! i super loooooove the image and your embellishments are fantastic!!!! wow!

hugs, alby!!

ps: happy easter!

maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
maddsolutiononline sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.