PIN IT

torsdag den 21. marts 2013

Jeg håber du vil følge mig på bloglovin


Jeg håber du vil følge mig på bloglovin
Google reader lukker ned den 1/7 men de er allerede ved at lukke nogle ting ned.
Der er en knap i sidebaren her på min blog - hvis du trykker på den vil du være i stand til at følge mig på min blog. Hvis jeg følger din blog, så har jeg importeret den og følger den via bloglovin.

I hope you will follow me on Bloglovin
Google Reader is closing down 1/7 but they are already now closing down features using Google Reader.
There is a button on the right side on my blog which will let you follow my blog with just one click.
If I am a follower of your blog I have already imported you to bloglovin



1 kommentar:

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.