PIN IT

lørdag den 2. marts 2013

Nyt kort....

Så fik jeg lavet endnu et kort, jeg har heller ikke flere tilbage så nu gælder det om at få fyldt lageret lidt op igen :) De farver jeg har brugt på dette kort er gået hen og blevet mine ynglingsfarver i øjeblikket.

Finally I made another card... I need to as all my other cards are sold, so now I have to fill my stock up a bit again :) The colours I have used on this card is at the moment my favorite colours.

 Ønsker jeg alle en god weekend
Wish you all a happy weekend

5 kommentarer:

madamtridse sagde ...

Super sødt kort du igen har lavet. Kanon flot farvelagt. Den Tilda er for cute. Har slet ikke set de nye magnoliastempler...tør ikke fnis...skal ikke ha' flere stempler. ;O) Sikke en fin lille ske du har på kortet, hvor er den fra ?
Du må ha' en rigtig dejlig weekend
Knus

JayBe sagde ...

A gorgeous card, Pialine - one of my favourite colour schemes too.
Hugz, Jan xx

Pia sagde ...

hvor er det et super sødt kort. ja jeg indfarver ostelærredet med distress ink farver og vand
Du må have en god søndag
knus Pia

Annette sagde ...

SUPER flot kort du har lavet, lækre farver. Skønt motiv.

Cecilie Printz sagde ...

Hvor er det bare super flot og sødt! :-)