PIN IT

tirsdag den 2. april 2013

Inky chick Challenge 1

Så blev påske overstået ....havde ellers glædet mig til denne lange ferie og hvad sker der - jeg bliver selvfølgelig syg med influenza - så ja, jeg brugte endnu en af mine ferie på at være syg, typisk mig :)

Men påsken blev også brugt til den første Inky Chick Challenge kort...det har været sjovt, opgaven lyder "brug en baggrund eller et objekt" på dit kort. Kom og vær med, jeg vil elske at se dit kort på vores Inky Chick blog .

Good that Easter has passed now.....I was so looking forward to this long holiday and what happens ...I get the flu - so yes another one of my holidays was used being sick, typical me :)

I did also make the first card in the Inky Chick challenge - it has been fun, the challenge is "use a background or an object" on your card. Come and join the fun, I would love to see your card on our Inky Chick blog


2 kommentarer:

Maritha sagde ...

Söthöna....hoppas influensan gett med sej, men lova att äta lite glass extra ett tag till så den inte kommer tillbaka :)
Kortet är ljuvligt fint vännen....och med rätt sorts bakgrund med *lol*

Knus å kram

krafty-kutz sagde ...

Just lovely sweetie, so pleased you are part of ic xxx