PIN IT

onsdag den 24. april 2013

Konfirmationskort...

Så blev jeg færdig med mine to bestillingskort, et jeg tidligere havde lavet og et nyt et. Image jeg har brugt er Santurated Canary og ingen mønsterpapir denne gang. Ønsket var at kortet skulle være lilla.

Dejligt med det lyse vejr og at solen skinner, humøret stiger og der er så mange ting jeg skal i gang med. Så jeg tager en ting af gangen...Vi mangler jo ligesom nogle forårsmåneder....tænk jer vi har haft vinter i næsten 5 måneder, ikke noget under at vi allesammen har følt os trætte :)

I finished two cards which are for my lovely colleague. The image I have used is Santurated Canary ( love these images) and I have used no pattern paper this time.

Its so great to see that the days are getting longer and lighter, the mood is rising and I have so many things I have fallen behind with but I will try and make room for everything. We are missing some spring month....we have had 5 month winther here in Denmark, so thats why we all have been so tired :)

 Wish you all a wonderful wednesday :)

5 kommentarer:

krafty-kutz sagde ...

So you made your card!
It's gorgeous lovely xxxx

Maritha sagde ...

Ett riktigt superhärligt kort min raring!! Häääärligt med lila!! =)

Kramen

Alfie sagde ...

Et skønt kort - elsker santurated canary. De stempler er bare så pragtfulde.

Gitte sagde ...

Super flot kort du igen har lavet, fine detaljer. Skønt stempel, flot farvelagt. :)
Du må ha' en rigtig dejlig aften søde
Knus

Ally sagde ...

woooooooooooow it's a stunner! Funny image and wonderful colours! Love it!!
xxx, Ally