PIN IT

tirsdag den 30. april 2013

New challenge is launched at Inky Chicks ....

Så er det tid til en ny udfordring på Inky chicks - denne gang er udfordringen et Shabby Chick kort. Der er masser af ny inspiration at hente på bloggen - prøv at se for dig selv :) Den flotte blomst har jeg modtaget fra Lisa og de flotte swirls som ligger bagved blomsten har jeg fået i fødselsdagsgave af min skønne veninde Lisa
Dette er mit først shabby chick kort, har egentlig aldrig tænkt over det før, så jeg har sikkert lavet shabby kort før ...lol

Til denne udfordring er vores sponsor den skønne web-butik Live & Love Craft :)

Its time for a new challenge at Inky chicks - this time the challenge is a Shabby Chick card. There are lots of inspiration for you on the blog - check it out :) That beautiful white flower I have received by Lisa and the gorgeous swirls behing the flower was my birthday prensent from wonderful friend Lisa

This is my first shabby card, well I have never thought of my cards like that so I might have made some in the past ..lol

For this challenge our sponsor is this wonderful Web-shop  Live & Love Craft :)



Here is my Shabby card


Ha´ en fortsat god uge :)

Have a wonderful week :)

3 kommentarer:

krafty-kutz sagde ...

Oh it's beautiful sweetie...
Love her head band ;) x

Maritha sagde ...

Du är ju bara så himla duktig vännen....kortet är ljuvligt fint och du är en ljuvligt fin vän!! Perfekt! ;)

Knus/kram

Ally sagde ...

sweet sweet sweet sweeeeeeeet, I love your card, this image is adorable and the layout of the card fantastic!
xxx, Ally