PIN IT

lørdag den 11. maj 2013

Hjertelig tillykke med fødselsdagen Marty :)


Min søde og sjove veninde fra Sverige, Martiha har fødselsdag i dag.
Jeg elsker Marty´s humor og hun får mig til at grine så meget :)
Marty har lavet en privat tutorial til mig som jeg er superglad for ...tusind tak for den - glæder mig til den næste ;)

Jeg ønsker Marty et stort tillykke med dagen og håber at det bliver en dejlig dag :)

My sweet and funny friend from Sweden, Maritha has birthday today.
I love Marty´s humor and she makes me laugh so much :)
Marty has made me a privat tutorial which I am over the moon about - love it...thank you so much for that - I am looking forward to the next one ;)

I wish Marty a big huge happy birthday and I hope she has a wonderful day :)

Here is the card I made for her.




 I hope you all have a fantastic weekend :)

3 kommentarer:

Maritha sagde ...

Men tänk att du är då söt på riktigt du! :) Kortet är sååå himla fint och står nu på mitt bord så alla kan se det! Tack för dina rara ord dom värmer rakt in i hjärtat. ♥♥♥

Kraaam

Cinzia C. sagde ...

What a gorgeous card Pialine! Love this cute Tilda soooo much... colours and details are very beautiful too.

Hugs from Rome
Cinzia xx

Ally sagde ...

wow, MartyFarty sure is pleased with this wonderful card!!! it looks beautiful, this is one of my fave Tildas!
Huge hugs, Ally