PIN IT

onsdag den 26. juni 2013

no squared or rectangled card....

Jeg har været lidt ophængt af nogle triste private ting i mit liv, som  tager meget af min energi i øjeblikket.
Jeg er blevet spurgt om jeg kunne hjælpe Creative Creations og det vil jeg selvfølgelig gerne.

Den første udfordring var ingen firkantede eller rektangel kort....lidt svært da jeg ikke havde prøvet det før, men det lykkedes. Her er mit kort.

I have been a little busy lately with some sad private things in my life which takes all my energy at the moment. I have been asked to help Creative Creations a bit and of course I would help.

The first challenge was no squared or rectangled card....a challenge for me as I have never tried that before. Here is my card.





2 kommentarer:

Ally sagde ...

Aw, I like it, such a fun shape! It's perfect, lovey!
xoxo, Ally

Maritha sagde ...

That is just so stunning! Lovely card hun! :) ♥
Inte så lätt med den utmaningen ;)

Kraaam