PIN IT

lørdag den 8. juni 2013

Won twice....

Wow....jeg var så heldig at vinde to gange da jeg deltog i Bestie´s blog hop igennem Lisa´s blog.
Jeg opdagede selvføgelig det ikke selv - jeg glemmer tit hvad jeg deltager i ...lol. Lisa fortalte mig at jeg havde vundet blog hoppen fra Dorothy og Dorothy fortalte mig at jeg havde vundet Célines´s blog hop...


Wow .....imagine that....I won Besties blog hop twice through Lisa´s blog 
I did not know my self ....and I often forget to check if I have won or not or even what I have participated in...lol. It was Lisa who told me that I won Dorothy´s blog hop and it was Dorothy who told me that I won Céline´s blog hop :)





1 kommentar:

Maritha sagde ...

Ohhh lucky you!! Vilka härliga vinster till min söde assistent!! <3 Grattis raring!!

Kramen