PIN IT

lørdag den 13. juli 2013

Bliver sommeren ved ....

Sikke et dejligt vejr vi har....jeg håber det fortsætter også når min ferie begynder :)...

Dette fødselsdagskort har jeg lavet til min far....det har været lidt hårdt da min far blev meget syg, men heldigvis har han det bedre i dag og vi fejrede hans fødselsdag derhjemme. 
Livet kan vende så hurtigt...så nyd det og jeres kære i nuet.

What a fantastic weather we are having at the moment ....I hope it continues also when my holiday starts :)

This birthday card I made for my dad.....it has been a bit rough for him because he was taken very ill but fortunately he is feeling so much better today and we did celebrate his birthday at home. 
Life can turn around so quickly...so please enjoy it and your love ones now.


Enjoy your weekend :)

1 kommentar:

Maritha sagde ...

Åhhhh så bra att det gått bra med din far. Hoppas han fick/får en härlig födelsedag.
Kortet är verkligen super fint min lilla danska superstjärna! ;)♥

Kraaam