PIN IT

søndag den 6. oktober 2013

Nyt på bloggen....

Jeg er i gang med at lave 25 barndåbskort og en af mine copic løb tør...er bestilt igen men så må jeg lige vente med at farvelægge resten af de image jeg har tilbage til copicfarverne kommer - alt andet er klar.

Så imellemtiden blev det til dette kort. Jeg har "maskeret" kortet efter et værktøj som jeg har modtaget af en dejlig veninde.

I am in a process of making 25 christning Cards and one of my copic´s dried out...bummer...I just reorder it so now I have to wait colouring the rest of the images till it arrives - everything else is ready for me to put the Cards together.

So in the meantime I made this Card. I have masked the Cards after a Tool which I  received from a lovely friend of mine.

 
 
 
Have a great week ahead of you :)


2 kommentarer:

Alexandra♥ sagde ...

This is so sweet Pialine! Hope your marker arrives soon and you'll finish all of the 25 cards and will share them here with us ;)

Maritha sagde ...

Ojoj....25 kort beställda...vilket jobb. Men ett roligt jobb:)

Woooow! Det här kortet är nog mitt absoluta favvo kort....så himla snyggt med så många härliga detaljer. Grymt bra jobbat vännen! ♥; )

Kramar i massor