PIN IT

søndag den 22. december 2013

Så er det snart tid.....

Så nærmer juleaften sig med hastige skridt....hold da op hvor er december gået stærkt.
Jeg fik ordnet det sidste i dag så nu mangler jeg bare den sidste arbejdsdag i morgen, så er det juleferie for mig :)

Her er et par sidste julekort fra mig i år der bliver vist her på bloggen.

Christmas Eve is getting close very quickly....wow... where did the last three weeks go ?
I manage to do my last Christmas shopping and wrapping to day so I am so ready now ...all there is left is one working day tomorrow (Monday) then I have Christmas Holiday yaayyyyy :)

Here is a couple of Christmas Cards ...in fact the last ones I will show this year on the blog.


 
Glædelig jul til alle som læser min blog :)
Happy Christmas to all who reads my blog :)


4 kommentarer:

Gitte sagde ...

Ej hvor er de kort bare flotte. Super søde stempler. :)
Du må ha' en rigtig glædelig jul søde. :)
Knuzzz :)

Maritha sagde ...

Åhhhhh så fina båda två. Det ena känns som jag sett på nära håll ;) ♥

Hoppas din arbetsdag går fort imorrn så du får vara ledig sen min vän
Kraaaaaam

Gitte sagde ...

Jeg vil ønske dig og din familie et lykkebringende nytår
Glæder mig til at se dig igen i 2014:)
Knuz

Alexandra♥ sagde ...

All of the cards are beautiful Pialine!! Waiting to see your new posts! I hope you had wonderful holidays ;)

Hugs,
Alexandra