PIN IT

søndag den 26. januar 2014

Nyt på bloggen....

I går eftermiddags og aften blev der hygget med at lave kort eller rettere sagt et kort. Processen strakte sig fra eftermiddag frem til sen aften. Der skulle både følges med i fjernsyn, snakke og scrappe med en god ven :)
Sommerfuglene (resin embellies) har jeg købt her eller du kan bruge mit link her i højre side.
Jeg har brugt Tim Holtz brackets die til formen af mit kort, som en af mine skønne veninder har givet mig.
Papiret er fra en paper pad jeg har købt i Panduro.

Yesterday afternoon and evening I spent working on a Card. The working process was from afternoon to late evening as I  was following what was on TV, chatting and scrapping with a fabelous friend of mine :)
I have bought the butterfly (resin embellies) here or you can use my link right here in the right side of my blog.
I have used Tim Holtz brackets die to the shape of my Card which one of my dearest friend has given me.
The paper pad is from a local store in Denmark called Panduro.


 
I wish you all a wonderful Sunday :)
 
 
 


3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Super flot kort i skønne farver;-)

Maritha sagde ...

Åhhhhh det här kortet är verkligen bara sååååååå fint vännen. Härliga färger och snygga dekos. Riktigt bra jobbat...:)

Kraaaam

Alexandra♥ sagde ...

What a gorgeous card Pialine!! It is full of lovely details so no wonder you spent a lot of time creating it!!! Do go on making people happy with your creations.

Sending hugs your way,
Alexandra