PIN IT

lørdag den 22. februar 2014

Forår...jeg vil have forår....:)

Jeg håber snart at vinteren giver efter og at vi får forår - jeg savner foråret, kan ikke mindes at vi har haft et godt forår i lang tid...sidste år varede foråret kun 14 dage så var alt sprunget ud. Så inspireret af forårets farver har jeg lavet dette kort :)

I do hope that the Winther will let go and give room for spring - I miss spring and I cant remember when we last had a good spring ....last year our spring lasted 14 days and then it was summer. So inspired by spring colours I made this Card :)

 
 
 


2 kommentarer:

Maritha sagde ...

Åhhh så fint kort och vilken ursöt stämpel. :) ♥

Här i Sverige säger vi vår(spring) :)

Kram till min söta assistent ;)

Heidi sagde ...

Super flot kort i dejlige forårsfarver. Skøn tid vi går i møde.