PIN IT

mandag den 21. april 2014

Bare et kort.....

Så er påsken ved at være slut, men ferien fortsætter her :)...det er også godt for jeg har haft et par dage hvor jeg ikke helt har været mig selv.
Så i dag fik jeg overskud til at lave endnu et kort - jeg har 14 kortbestillinger jeg skal lave - så det er bare med at komme i gang :)

Easter is almost over, but my Holiday continues :)...thats good because I have not quite been myself the last couple of days.
Today I had the energy to make another Card  - I have 14 Card orders to do so I am going to be a Little busy :)

 
Wish you all a good Monday :)


1 kommentar:

Maritha sagde ...

Åhhhhh Pialine så himen la fint kort. Vilka härliga detaljer och rosetten. ...åhhhh så söt. Vill oxå ha en rosett die. :)
Du kommer ha fullt Upp med alla kort...men det är ju ett roligt jobb ändå. Hihi

Här skiner solen fr klarblå himmel så idag blir det nog inget pyssel för Marty farty :)

Kraaaaam