PIN IT

søndag den 4. maj 2014

Et drengekort.....

Det har været en mærkelig weekend, det er som om jeg slet ikke er vågnet endnu jeg har været træt hele weekenden og har ikke helt været mig selv, måske fordi det har været en hård uge på arbejdet....så er det godt at jeg kan være kreativ og lade op til en ny uge...

Her kommer et af de sjældne drengekort, sjovt nok laver jeg mange flere pigekort...men dette er en del af de 16 kortbestillinger jeg har gang i.

Its been a strange weekend, it is like I havent really been awake and I have been tired all weekend - I haven´t quite been my self maybe because last week at work was really hard....good think that I can be creative and I can "re-charge" to a new week at work...

Here is one of the more rare boy cards, funny enough I make more girlie cards....but this one is part of the 16 card orders I am doing.


 
I wish you all a fabelous week :)


3 kommentarer:

Maritha sagde ...

Åhhhhhh det är ju snyggt så jag storknar ju.....woooow! !!! Vilket kort söde!!! Passade verkligen bra med sjörövare, dödskallar och den härliga MD diesen. :)

Hoppas du har fått ladda batterierna och känner dej piggare snart.
Kram Knus

Dina sagde ...

wauh a perfect boy's card. is the map behind edwin a die?

Pialine sagde ...

Dina, thanks and yes its a Marianne die :)