PIN IT

søndag den 18. maj 2014

Regnvejr :(

Regn det meste af dagen...øv men den har stået på oprydning i mit kreative værelse det meste af dagen. Fik også samlet et lille sengebord, ja jeg skulle bruge et skuffe møbel til under mit skrivebord. Tog ud og kiggede i Ikea og fandt et sengebord jeg kunne bruge - kunne ikke lide de kontor ting der var...men sengebordet var perfekt - den har jeg også samlet i dag :)

Rain most of the day ....bummer but I then i got to clean in my craft room most of the day ...lol..- things were getting out of hand.
Yesterday I went to the Ikea to find a little furniture with drawers to put under my desk, I didnt like the office furnitures they had but I found a bed table with drawers - this is absolutely perfect...I also put it together today.



 
Finally done with the room for today :)
 
I also want to share a couple of Card orders with you
 


 


1 kommentar:

Maritha sagde ...

Åhhhh så söta kort min vän.....jag har oxå färglagt den storken till ett dopkort. :)

Härligt att du fick ihop byrån....ser ut som en Malmbyrå....hihihi

Kramis