PIN IT

mandag den 16. juni 2014

Drengekort på bloggen....

Så starter en ny uge med masser af travlhed i vente...

I går der afrimede jeg min fryser som er en del af mit køleskab med det resultat at nu virker køleskabet ikke mere. Så er det godt at jeg på onsdag får en nyt køleskab, det gamle har holdt i rigtige mange år og det skal ikke afrimes :)

Weekenden er gået med at få de sidste kort færdig i en kortordre på 15 kort, det lykkedes - her vil jeg vise et af de drengekort jeg har lavet - et enkelt et.

A new busy week starts....

Yesterday I defrosted my freezer wich is a part of my fridge and now my fridge doesn´t work anymore. Good thing is that I have already ordered a new freezer/fridge and it is arriving on Wednesday - so only two days without a fridge :)

I manage to finish an order of 15 cards this past weekend - here is one of the boy cards I made - a very simple one. Found a couple of inspiration cards on Pinterest so thank you for the inspiration :)

 
 
Take care and have a great week :)


1 kommentar:

Maritha sagde ...

Men fy för frysar och kylskåp som går sönder. :(
Men tur du får ett nytt snart

Kortet är bara helt galet snyggt. Snyggt med diesen bakom och dom där stjärnorna är bara sååå söta!!! Jag älskar mina som jag fick av dig. :)
Kram kram