PIN IT

mandag den 9. juni 2014

Pinse, sommerdag og solskin....

Så er det sidste dag i pinsen og hvilken skøn sommerdag det er med masser af solskin :)

Jeg har lidt efterspørgsel på drengekort, så jeg har lavet nogle stykker - et af dem vil jeg vise nu, de andre kommer lidt senere. Dette stempel fra LOTV har jeg haft liggende et stykke tid - klar til at blive brugt.

Well, it is the last day in Whitsun Holidays for Denmark and what a gorgeous day it is with lots of sunshine :)

I have some boy card orders so I have made a few of them lately - one of them I will show now. This stamp is from LOTV and I have had it for a little while just waiting for me to use it.

 
 
 
Ha´ en fantastik 2. pinsedag :)


1 kommentar:

Maritha sagde ...

Meeeen wooow! Hur fint som helst ju....du är ju grymt duktig på att göra pojkkort. Snyggt med honey comb diesen bakom. Den är verkligen bara helt underbar

Ha en skön kväll min vän
Kraaaaam