PIN IT

torsdag den 14. august 2014

New card on my blog....

Se det er et sommervejr jeg kan lide, lidt vind, varmt, lidt regn ( ikke meget regn her hvor jeg bor) og jeg kan sove om natten - det er ikke megavarmt ...lol

Det kort jeg viser jer nu er et jeg har lavet for et stykke tid siden - det har bare ventet på at blive vist :)

Well....I like this kind of weather we have now - windy, warm, a little rain ( not much rain where I live) and I am able to sleep at night again - not too hot...lol.

This card I am showing now I made while ago - just been waiting for me to show you all :)



 
I have used the following copics:
 
Skin: E000 + 00 + 21 + 11 + 93
Hair: E11 + 13 + 18
Outfit: BG10 + 13 + 15
Flower: V12 + 15 + 17 + G20 + 21 + 24
 


1 kommentar:

Maritha sagde ...

Underbart fint kort... riktigt härliga färger. :)

Här börjar det bli svalare nu så nu kan man nästan vara i sovrummet. Inte 36 grader där längre. ....tuuuuur!!! Hihihi

Kram Knus