PIN IT

tirsdag den 16. september 2014

Anything goes......

OMG time flies....I just had a fantastic week with Ally and Stefan - they visited me here in Denmark. I got to play tourist in Copenhagen and Roskilde and I had a blast of a time and some sore feet....lol.
We also met up with Lina in Copenhagen - so much fun and good food too :)
Not the last time we will meet up me and Ally - we got plans ;)

Anyway time for the new challenge at Inky Chicks - the theme this time is " Anything goes" - easy peasy - come over and join in with all your fabelous cards and Projects.

Hold da op hvor tiden flyver afsted....jeg har lige haft en hel fantastisk uge sammen med  Ally og Stefan - som besøgte mig. Jeg fik lov at være turist i København og Roskilde og jeg havde en helt fantastisk sjov tid og ømme fødder ;)
Vi mødte også Lina i København - så meget sjov og god mad fik vi også :)
Det er ikke sidste gang Ally og jeg vil mødes - vi har planer ;)

...men nu til den sidste nye udfordring på Inky Chicks blog - denne gang er temaet "Anything goes" som betyder alt er tilladt - det er dit valg...nemt ikke - kom og vær med og vis os jeres fantastiske kort og projekter.

Here is my Card:



 
I have used the following copics:
Skin: E000, 00, 21, 11 , 93
Hair: Yr31, E30, 33 , 35
Blouse: BG70, 72, 75
Trousers: E70, 71, 74, 77
Rose: R35, 37, 39
 
Our lovely sponsor this time is our own Ally
Thank you
 




1 kommentar:

Maritha sagde ...

Åhhhh så himla fint kort! Bara älskar dessa stjärnor. ....tur jag fick sånna av dej. Hihihi

Kraaaaam