PIN IT

søndag den 5. oktober 2014

Lidt nyt på bloggen....

Vejret er jo helt og aldeles pragtfuld og alligevel synes jeg det er en søvnig søndag. Jeg kan ikke rigtig vågne i dag, tror vist jeg må ud i det gode vejr :)

Her er et LOTV stempel som jeg har fået af en af mine meget nære veninder, jeg har brugt det før og jeg elsker det.

The weather is absolutely gorgeous and yet I still think that it is a sleepy Sunday. I cant really wake up today, I think I will have to go out in the good weather :)

Here is a LOTV stamp which was given to me as a gift from one of my dear close friend, I have used it before and I love it.

 
 



 
I have used the following copics:
Bear: E40 - 41 - 42 - 43 - 44
Umbrella: Y21 - 23 - 26
Puddle: B21 - 23 B000
Shadow: W0 - 2 - 4



1 kommentar:

Maritha sagde ...

Ohhhh så söt han är den lilla nallen. Superfint kort i fina höstiga färger :)

Kram kram knus