PIN IT

søndag den 25. januar 2015

Nyt på min blog...

Så kom jeg endelig i gang med det kreative igen. Jeg har altid svært ved at komme igang efter alle julekortene og jeg har haft meget om ørerne på arbejdet, så energien har ikke helt været til stede.

Dette kort er en del af nogle pigekort, som jeg endelig har fået gjort færdige - disse har været bestilt sidste år.

Finaly I got started with my cards again. I am always struggling to get going again after doing all the Christmas cards and my work had taken so much of my time and energy.

This card is one of 6 girlish cards I now have finished - these had been ordered last year.

Sorry about the pic - it was teasing me :)



Have a great Sunday :)

2 kommentarer:

Jannet Hansen sagde ...

Super flot pige kort

Maritha sagde ...

Riktigt riktigt flott kort min vän. Underbara stämplar :)

Kram kram