PIN IT

søndag den 29. marts 2015

Bestillingskort....

I går åbnede staderne i City 2 - det sted har jeg tabt mit hjerte til. En veninde og jeg hyggede os gevaldigt med Fish & Chips, de lækreste dadler, Chai Latte ( yaayyy) og hindbærflødeboller - det var superhyggeligt.


Herunder viser jeg endnu et bestillingskort....

Yesterday, I went to my "local" shopping center - a new place called "Staderne" a brand new food market was opening. I lost my heart to that place. A friend and I was really enjoying ourselves - we bought Fish & Chips, the most delicious dates ( is that the right word ?), Chai Latte ( love that) and rasberry chocolate buns - it was great.

Below is another ordered card....



Wish you all a Happy Sunday :)

1 kommentar:

Maritha sagde ...

Ohhhhhh det låter som ett härligt ställe som öppnat. Måste nog åka till Danmark nån gång ;)

Kortet är superfint min vän!!! :)

Kraaaaam