PIN IT

lørdag den 7. marts 2015

Endnu et drengekort på bloggen :)

I morgen skulle det blive forårsvejr - det glæder jeg mig til. Forår bringer altid nyt liv til omgivelserne og det gør mig glad.
Her er endnu et bestilt drengekort, jeg kan stadig ikke helt finde ud af, hvor mange ting der skal puttes på et drengekort...lol

Tomorrow we have been promised spring weather - I am so looking forward to that. Spring always brings new life to our surroundings which makes me happy.
Here is another ordered boy card  - still cant figure out how much embellishments should be on a boy card....lol





Enjoy your weekend :)

2 kommentarer:

johan sagde ...

Vilket fint kort :)

Maritha sagde ...

Superduperfint kort! Du är verkligen flitig min vän!! Jag gillar verkligen filmstrip diesen. Ursnygg!!! ; )

...and you still loooooove me all day and every day!!! Lol
Knus