PIN IT

fredag den 24. april 2015

Der er blevet arbejdet på konfirmationskort hele ugen...

Jeg har arbejdet på konfirmationskort hele ugen efter arbejdet....det holdt hårdt men jeg fik afleveret de bestilte kort her i morges :)

Så i aften  holder jeg en friaften fra kortmageriet, jeg har endnu mange bestillinger men tager lige en friaften :)

I have been working on confirmation cards all week after work....it was hard to meet the deadline but I manage to deliver the ordered cards this morning :)

So this evening I will not make any cards, I still have a lot of orders but no work tonight :)

Here is a couple of cards I made and the stamp is from Scrapberry:



 I hope you will have a fantastic weekend :)

2 kommentarer:

Maritha sagde ...

Åhhhhhh PiaLia......korten är verkligen superfina!!!! Woooow! Grymt bra jobbat min vän :)

Kram kram

Heidi sagde ...

Super sødt konfirmations kort ��