PIN IT

søndag den 3. maj 2015

Ny udfordring på Cute As A Button...

Jeg har ikke været hjemme så min post til udfordringen hos Cute As A Button er lidt forsinket. Temaet er "lyserødt pigekort".

Jeg har haft en fantastisk forlænget weekend sammen med min veninde hvor vi har hygget, shoppet og spist fantastisk mad. Overnatning på Camping Feddet, besøgt Gavnø Livstil messe, været på Døllefjeldemusse marked, gået strandtur og skovtur - set hyggefilm og snakket - helt igennem en skøn tur.

Her er mit inspirationskort til udfordringen hos CAAB

I have not been home so my post for the challenge at Cute As A Button is running a little late. The theme is "Girlie in pink"

I have had the most fantastic long weekend together with my friend, We have had such a good time, been shopping and have some fabelous food. We have been camping at Feddet in a caravan, been to a life style fair at Gavnø castle, been to a huge fair / market , taking long walks by the beach and woods - been watching good films and been talking forever - all in all a fantastic trip.

Here is my inspirational card for the challenge at CAAB.



Wish you all a blessed week :)

Ingen kommentarer: