PIN IT

onsdag den 20. maj 2015

Perler....

Ihh...jeg har helt glemt at lægge den nye konkurrence på ....det må I undskylde. Jeg har så forrygende travlt på arbejde at jeg glemmer alt omkring mig ;)

Ny konkurrence på Inky Chicks - denne gang så er det perler der skal på kortet eller dit projekt.
Nemt ikke - kom og vær med :)

Oh my, I completely forgot to put the new challenge on my blog - sorry about that. I am "snow under with work" and so many things going on there too so I forget things :)

Anyway, there is a new challenge on Inky chicks - this time you have to use pearls on your card or your project.
Easy Peasy - right - come and join the fun :)




Our lovely sponsor is:



prize for the winner is a generous
10 Euro voucher! 



2 kommentarer:

Maritha sagde ...

Awwww vilket härligt kort min vän. Ljuvliga färger och snyggt färglagt.
Hoppas det lugnar ner sej på ditt jobb så du inte glömmer bort mej!!! NEEEEJ det får inte hända .*lol*
;)

Knus

Maritha sagde ...

Ohhhh så fin din blogg blev vännen :)