PIN IT

torsdag den 2. juli 2015

Furry friends theme at Inky Chicks....

I am running a bit late with my blog post as I have just returned from a business trip in Birmingham...it was sooo hot that I thought we flew to the wrong country...wow - I was blown back by the heat :)

Anyway it is time for another lovely challenge at Inky Chicks - this time the theme is "furry friends" - please join the fun and leave us your gorgeous cards or projects.
I chose to use a stamp from "Fizzy Moon" - love those stamps - they are so cute.

Jeg er en lille smule forsent med min blog post, da jeg lige er kommet hjem fra en forretningsrejse fra Birmingham. Det var så varmt da vi stod ud af flyveren at jeg troede at vi var landet i det forkerte land....lol.
Denne gang er udfordringen "lodne venner" - det lyder så meget bedre på engelsk " furry friends"...lol - kom og vær med i konkurrencen og vis os dit kort eller dit projekt.
Jeg har valgt et "Fizzy Moon" stempel - jeg synes stemplerne fra Fizzy Moon er så søde,





This time we are sponsored by the wonderful Zoe from
with a generous £10 voucher. Thank you so much, Zoe!




Ingen kommentarer: