PIN IT

lørdag den 12. december 2015

Christmas card.....


I am really behind this year with Christmas cards - so many other things I had to attend to and I am getting so good in relaxing and getting on top of other things that there hasn´t been much time left for doing my Christmas cards this year.

So a lesson learned from a very good friend of mine - do the Christmas cards all year...lol, well I will try to do better next year :)

Jeg er så meget bagud med mine julekort i år - der har været så mange andre ting jeg har brugt tid på og så er jeg blevet meget god til at slappe af og få gjort andre gode ting, så der har ikke været meget tid til at lave julekort i år.


Så jeg har taget et godt råd til efterretning - lav julekort hele året rundt - så det vil prøve til næste år :)







1 kommentar:

Maritha sagde ...

Hahaha väldigt bra läxa.... gör julkort året runt!!!
Kortetär ljuvligt min vän. SÅ många fina detaljer.

Kram knus