PIN IT

onsdag den 17. august 2016

New fun challenge at Inky Chicks....

I am running a bit late with this post because I am just back from a lovely mini vacation at beautiful Odense in Denmark - spend a few days there with my lovely friend.

Anyway, there is a new challenge over at Inky Chicks - this time the theme is "Lots of butterflies" - have fun and enter the challenge to win a voucher in an amazing place.

Jeg er lidt forsinket med denne post, da jeg lige er vendt tilbage fra en mini ferie i smukke Odense - der var jeg nogle dage sammen med min søde veninde.

Der er en ny udfordring på Inky chicks blog - denne gang er temaet " masser af sommerfugle" - vær med og deltag i udfordring hvor du kan vinde et gavekort hos en fantastik forretning.

Here is my inspirational card:



Our wonderful sponsor is our former teamie Thea (Krea Teja)
and the winner's price is a generous €15 store voucher. Thank you so much, Thea!



1 kommentar:

Maritha sagde ...

Ohhh vilka färger. .. superfint kort min vän. Många fina fjärilar och glitter (jag är dålig på att använda glitter,borde testa det mer) :)
Hoppas du har det bra.
Kraaam