PIN IT

tirsdag den 13. december 2016

Xmas card on my blog....

Jeg har haft så travlt med at få lavet julekort, købt julegaver, have julegæster, julebag og meget meget mere, så jeg har slet ikke haft tid til min blog - Jeg mangler nu kun et par ting også pakke julegaver ind. Jeg mangler dog en lille hemmelighed til mine forældre som jeg håber jeg når at blive færdig med... men her er et af mine julekort.

I have been so busy making Xmas cards, buying Xmas presents, having xmas guests, baking xmas cookies and so much more, so much that I havent had time to blog at all - I only need a few things now and wrapping my presents. Although I am also missing a little secret project for my mum and dad - which I hope I will finish before xmas - but anyway here is one of my xmas cards.



1 kommentar:

Ally sagde ...

Hi sweetie, what a wonderful xmas card this is, I love it! Traditional colours and super cute image which is so nicely coloured! Love it!
xoxo, Ally